https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3019
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

در راستای سنجش و کنترل میزان آمادگی و بررسی وضعیت ماشین‌آلات، از امکانات و تجهیزات زمستانی شهرداری‌های منطقه ۳ و ۹ تبریز بازدید شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، ارزیابی تجهیزات و ماشین آلات زمستانی با حضور کارشناسان ارشد و مدیران ستاد معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز صورت گرفت. […]

در راستای سنجش و کنترل میزان آمادگی و بررسی وضعیت ماشین‌آلات، از امکانات و تجهیزات زمستانی شهرداری‌های منطقه ۳ و ۹ تبریز بازدید شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، ارزیابی تجهیزات و ماشین آلات زمستانی با حضور کارشناسان ارشد و مدیران ستاد معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز صورت گرفت.

همچنین بررسی وضعیت لایروبی کانال‌ها، آب‌روها و مسیل‌ها نیز در دستور کار این دوره از ارزیابی وضعیت معاونت‌های خدمات شهری قرار دارد.

بر اساس برنامه اعلامی و در راستای بررسی وضعیت کارگاه‌های محلول‌ساز، دستگاه‌های برف‌روب خیابانی، نمک‌پاش‌های مکانیزه، دستگاه‌های سنگین راهسازی، تانکر و کمپرسی‌های مستقر در منطقه ۱ و ۲ مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

در اولین روز ارزیابی امکانات و تجهیزات زمستانی مناطق شهرداری تبریز وضعیت تجهیزات زمستانی مناطق ۱ و ۲ نیز مورد بازدید و ارزیابی مدیران و کارشناسان ستاد معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز قرار گرفته بود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: