https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4133
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبادل و اشتراک تجربه مهم‌ترین هدف تشکیل مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای اسلامی ادوار تبریز است. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در اولین نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای اسلامی ادوار تبریز اظهار کرد: این نشست برای اولین بار […]

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبادل و اشتراک تجربه مهم‌ترین هدف تشکیل مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای اسلامی ادوار تبریز است.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در اولین نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای اسلامی ادوار تبریز اظهار کرد: این نشست برای اولین بار در کلانشهر تبریز برگزار می‌شود و می‌تواند منشا خیر و برکات زیادی برای توسعه روزافزون شهر باشد چراکه تجربیات ادوار گذشته را در اختیار ما قرار داده و برنامه های پیشنهادی برای همفکری و هم‌افزایی در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه قدردانی از از زحمات رؤسای شورای شهر و شهرداران ادوار تبریز یکی از اهداف ضمنی مجمع مشورتی است، ادامه داد: برخی از دوستان امکان حضور نداشته و عذرخواهی کردند. امیدوارم این مجمع بتواند در راستای اعتلای تبریز و پیشرفت و آبادانی شهر قدم‌های مؤثری بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تبادل و اشتراک تجربه، استفاده از پتانسیل و ظرفیت این افراد در مسئولیت‌های جدید و برای توسعه تبریز مهمترین هدف برگزاری این نشست است، افزود: مقرر شد نظام‌نامه و اساسنامه این مجمع نیز با همفکری تدوین شود.

وی از بسترسازی لازم برای استفاده از نظرات تخصصی اعضای این مجمع در کمیسیون های تخصصی دوره فعلی شورای اسلامی شهر با هدف ارتقای تجارب اعضا خبر داد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: