https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3450
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۰۳

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: با توجه به ضرورت ساماندهی معابر منتهی بلوک ۱۰۴ و کاهش بار ترافیکی، عملیات اصلاح هندسی و رفع موانع ترافیک در بلوک ۱۰۴ وادی رحمت اجرایی شد. به گزارش افق آذربایجان، فرخ جلالی در این خصوص اظهار کرد: در راستای کاهش بار ترافیکی و جلب رضایت شهروندان و زائران […]

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: با توجه به ضرورت ساماندهی معابر منتهی بلوک ۱۰۴ و کاهش بار ترافیکی، عملیات اصلاح هندسی و رفع موانع ترافیک در بلوک ۱۰۴ وادی رحمت اجرایی شد.

به گزارش افق آذربایجان، فرخ جلالی در این خصوص اظهار کرد: در راستای کاهش بار ترافیکی و جلب رضایت شهروندان و زائران اهل قبور، عملیات اصلاح هندسی و رفع موانع ترافیکی در بلوک ۱۰۴ اجرا شد.

وی همچنین افزود: با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز و نظارت کارشناسان فضای سبز سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، اقدام به جابجایی چند تنه درخت واقع در مسیر بلوک ۱۰۴ به پارک جنگلی وادی رحمت تبریز شد.

جلالی با اشاره به اجرای فعالیت‌های عمرانی، افزود: همکاران واحد فنی و عمرانی و همچنین کارگاه امانی در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر پروژه‌های در حال اجرا را به اتمام رسانند تا رضایت زائران اهل قبور و شهروندان گرامی جلب شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: