https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5239
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای سیاست‌های جمعیتی گفت: در صورتی سیاست‌های جمعیتی نتیجه می‌دهد که برنامه‌ریزی مدون و طولانی‌مدت برای اجرا تدوین شود. به گزارش افق آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در کارگروه پیشگیری از سقط‌ جنین گفت: یکی از راهکارهای اصلی برای افزایش […]

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای سیاست‌های جمعیتی گفت: در صورتی سیاست‌های جمعیتی نتیجه می‌دهد که برنامه‌ریزی مدون و طولانی‌مدت برای اجرا تدوین شود.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در کارگروه پیشگیری از سقط‌ جنین گفت: یکی از راهکارهای اصلی برای افزایش جمعیت جلوگیری از سقط‌جنین است؛ موارد قانونی این حوزه در اختیار دادستانی، پزشکی قانونی و دانشگاه علوم پزشکی است که بسیار محدود است.

وی با اشاره به نرخ منفی رشد جمعیت در شهرستان‌های استان گفت: کارگروه پیشگیری و مبارزه با سقط‌جنین در شهرستان‌ها باید به‌صورت فعال تشکیل‌یافته و مسئولین موجبات رضایت مردم را فراهم آورده و یاس و ناامیدی را در بین جوانان با فعالیت جهادی و شبانه‌روزی و ایجاد نشاط آفرینی از بین ببرند.

وی با بیان این که جمعیت جوان به‌عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار و امنیت یک کشور به شمار می‌رود گفت: دشمن با اهداف خاص به دنبال کاهش جمعیت در ایران است که لازم است این تهدید را جدی گرفت.

انتهای پیام

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: