https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :1499
۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

سخنگوی شورای شهر تبریز روند انتخاب شهردار تبریز را بدور از هرگونه فشار دانسته و شایعات پیرامون غیبت دبیری و تاثیر آن در تصمیم شورای شهر را بکلی تکذیب کرد.

به گزارش افق آذربایجان ، یاسین بجانی در خصوص آخرین روند انتخاب شهردار آینده تبریز اظهار داشت: بعد از اعلام فراخوان و نظر اعضای شورای شهر، به ۴۷ گزینه رسیدیم اما برای جلوگیری از بروز شائبه، پیشنهاد دادم در ابتدا برنامه ای از کسی خواسته نشود تا اینکه بعد از جمعبندی به ۱۰ نفر رسیده و خواستار ارایه برنامه در صحن علنی شدیم تا مردم بصورت آنلاین آنها را رصد کنند.

وی ضمن تاکید بر برنامه محور بودن شورای شهر در انتخاب شهردار، افزود: اعضای شورا بدون هیچ فشاری خود را پاسخگوی مردم دانسته و  فراجناحی و بدون تعصب عمل می کنند تا مدیر جهادی و متخصص را برای شهرداری انتخاب کنند.

سخنگوی شورای شهر تبریز در واکنش به غیبت #شهرام_دبیری در جلسات اخیر بررسی گزینه های شهرداری گفت: حضور یا عدم حضور یک عضو تاثیری در تصمیم جمعی شورا ندارد و شائبه طولانی شدن روند بررسی برای حضور آقای دبیری، کذب است.

وی ادامه داد: طولانی شدن روند بررسی ها بخاطر انتظار برای پاسخ استعلامات و اخذ صلاحیت و احراز شرایط گزینه های شهرداری بوده و ارتباطی به غیبت آقای #دبیری ندارد و ایشان یک رای بیشتر ندارد و عده ای او را ابزار ترقی خود تلقی نکنند.

این عضو شورای شهر تبریز در مورد روند آتی انتخاب شهردار نیز گفت: در جلسه روز یکشنبه هر عضو شورا به ۲ کاندیدای تصدی شهرداری رای می دهند و هر کاندید در صورت حائز ۵ رای یا بیشتر شدند به دور نهایی راه پیدا می کند و سرانجام بین گزینه های نهایی رای گیری می شود.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: