https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4850
۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

شهردار منطقه ۹ تبریز از برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی ساکنان شهرک خاوران خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، محمد حسین زاده در بازدید از محلات در حال شکل گیری شهرک خاوران افزود: با توجه به شکل گیری روبه رشد محلات خاوران، برآنیم تا با شناسایی نخبگان و هنرمندان ساکن این شهرک، […]

شهردار منطقه ۹ تبریز از برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی ساکنان شهرک خاوران خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، محمد حسین زاده در بازدید از محلات در حال شکل گیری شهرک خاوران افزود: با توجه به شکل گیری روبه رشد محلات خاوران، برآنیم تا با شناسایی نخبگان و هنرمندان ساکن این شهرک، اقدام به تعیین و تدوین شناسنامه ی نخبگانی آن کرده، و در این مسیر، همراه قشر ارزشمند جامعه باشیم.

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: همزمان با فرارسیدن دهه امامت و ولایت، اولین دوره جشنواره شناسایی نخبگان، هنرمندان و متخصصین ساکن در شهرک خاوران و محدوده آن آغاز شده و از تمامی فرهیختگان و نخبگان و هنرمندان عزیزی که در این در این شهرک و فتح آباد ساکن هستند، دعوت می کنم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: همواره یکی از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری، شناسایی نخبگان و هنرمندان و متخصصین بوده و در این راه نیز پیرو تاکیدات شهردار تبریز، با برنامه ریزی مناسبی پیش می رویم.

حسین زاده فرصت اختصاص داده شده برای ثبت نام را تا شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ عنوان کرده و شماره تماس ۳۳۸۹۵۰۷۶ و نیز ۳۳۸۹۵۰۹۳ را برای این منظور اعلام کرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: