https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :624
۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

شهردار تبریز امروز از دو پروژه مهم شهری بازدید کرد.

به گزارش افق آذربایجان ، اولین مقصد امروز ایرج شهین باهر پروژه دوربرگردان نصر به پاسداران بود که در حوزه منطقه ۵ شهرداری تبریز مراحل پایانی اجرا را سپری می کند.

دوربرگردان پاسداران به نصر به طول ۴۰۰ متر و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، تکمیل شده و  تا روزهای آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

با بهره برداری از پروژه اتصال پاسداران به نصر مشکل تردد از اتوبان پاسداران به کوی نصر مرتفع شده و به کوی‌ های مرزداران و نیاوران نیز امکان تردد برقرار خواهد شد.

شهردار تبریز سپس از پروژه پیاده راه محققی بازدید کرد.

مسیرپیاده راه محققی (میدان کهن) یکی از مهم ترین معابر منطقه تاریخی فرهنگی شهر می باشد که بدلیل احداث ایستگاه مترو، ۱۰ سال به کارگاه عمرانی مترو تبدیل شده بود و با  اتمام عملیات احداث ایستگاه مترو «میدان کهن»، عملیات آزاد سازی و ایجاد پیاده راه میدان کهن، آغاز شده است.

طبق اعلام شهرداری منطقه ۸، در اجرای پروژه ساماندهی و بازگشایی پیاده راه محققی، اولویت با عابرین پیاده خواهد بود و در پروژه آزادسازی خیابان محققی بیشتر مسیرهای ترددی  پیاده محور بوده و به صورت مسیر سنگفرش پیاده راهی اجرایی می شود.

این پروژه در آینده نزدیک افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: