https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2681
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

سلسه کارگاه‌های آموزشی آسیب‌های اجتماعی و روانشناسی توسط واحد آموزش‌های شهروندی فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، به‌ منظور ارتقای شاخص‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، سلسه کارگاه‌های آموزشی آسیب‌های اجتماعی و روانشناسی در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود. مهارت‌های زندگی، فرزندپروری، خشونت و آثار آن بر خانواده، […]

سلسه کارگاه‌های آموزشی آسیب‌های اجتماعی و روانشناسی توسط واحد آموزش‌های شهروندی فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، به‌ منظور ارتقای شاخص‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، سلسه کارگاه‌های آموزشی آسیب‌های اجتماعی و روانشناسی در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.
مهارت‌های زندگی، فرزندپروری، خشونت و آثار آن بر خانواده، آسیب‌های فضای مجازی، مواد مخدر و آثار مخرب آن در خانواده و دوره‌های ویژه کودکان اوتیسم از اهم موضوعات این سلسه کارگاه‌ها است.
کارگاه‌های آموزشی آسیب‌های اجتماعی و روانشناسی از ۱۷ آبان سالجاری آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت و شرکت در این سلسه کارگاه‌ها برای عموم شهروندان رایگان و آزاد است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: