https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4763
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

جلسه مشترک فرماندار تبریز و رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز پیرامون انعقاد تفاهم نامه با اتاق اصناف جهت برگزاری دوره های تخصصی برگزار گردید. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار در جلسه مشترک فرماندار تبریز و رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز، ابتدا گزارشی از ظرفیت ها و توانمندی های […]

جلسه مشترک فرماندار تبریز و رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز پیرامون انعقاد تفاهم نامه با اتاق اصناف جهت برگزاری دوره های تخصصی برگزار گردید.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار در جلسه مشترک فرماندار تبریز و رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز، ابتدا گزارشی از ظرفیت ها و توانمندی های ویژه مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز جهت برگزاری دوره های آموزشی ارائه گردید.

همچنین به پیشنهاد علی جعفری آذر، فرماندار تبریز مقرر گردید؛ رایزنی ها و تعاملات لازم با اتاق اصناف تبریز و انعقاد تفاهم نامه برای برگزاری دوره های تخصصی مختص حرف و مشاغل مختلف توسط این مرکز و فرمانداری انجام یابد.

وی تحقق و اجرای برنامه های آموزشی را یکی از جلوه های اصلی حکمرانی اثربخش دانست و افزود: امکان مشارکت همزمان دولت، شهروندان و نهادهای خصوصی در یک جریان واحد، که همانا اداره کشور و توسعه در زمینه های گوناگون است با آموزش هایی از این دست امکان پذیر می شود و از سویی دیگر آموزش های عمومی و تخصصی با هدف ارتقای دانش و آگاهی در صنوف مختلف، مورد استقبال و حمایت دستگاه های نظارتی و قضایی که وظیفه پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات را بر عهده دارند، است.

در ادامه لیوارجانی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز ضمن تاکید بر آموزش های شهروندی به عنوان رکن اساسی و لازم در مدیریت شهری آمادگی مجموعه علمی کاربردی را در پیشبرد اهداف مشترک اعلام کرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: