https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3906
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از انجام تدابیر ویژه برای تولید انبوه گونه‌های فصلی مورد نیاز در سطح شهر خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، اکبر امجدی با ذکر این خبر و با اشاره به اینکه در حال حاضرگلخانه‌های تولیدی مناطق دهگانه شهرداری تبریز با تمام توان در حال تولید گونه‌های […]

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از انجام تدابیر ویژه برای تولید انبوه گونه‌های فصلی مورد نیاز در سطح شهر خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، اکبر امجدی با ذکر این خبر و با اشاره به اینکه در حال حاضرگلخانه‌های تولیدی مناطق دهگانه شهرداری تبریز با تمام توان در حال تولید گونه‌های فصلی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود مشکلات عدیده گذشته در بحث تولید گونه‌های مورد نیاز در برخی مراحل کاشت از جمله مرحله دوم کاشت تابستان، امسال با احصاء نیازهای مناطق و با تشکیل کارگروه ویژه تولیدات نسبت به خرید و کاشت بذرهای درجه یک ( F۱) در گلخانه‌های مناطق اقدام شده است تا به تعداد مورد نیاز و در وقت معین گونه‌های مورد نیاز با کیفیت در سطح شهر کاشته شود.

وی توسعه و تجهیز مناسب گلخانه‌های تولیدی مناطق را از جمله اقدامات مهم حوزه فضای سبز در نیم سال دوم سالجاری عنوان کرد که با تمام توان و ظرفیت و نیز با نظارت مستمر کارگروه تولیدات در حال تولید گونه‌های مورد نیاز فصلی هستند.

امجدی ابراز امیدواری کرد با تمهیدات انجام یافته، در هیچ یک از مراحل کاشت پیش بهاره، تابستان و پاییزی مشکلی از حیث گونه‌های گیاهی مورد نیاز نداشته باشیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: