https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4221
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از احداث آزمایشگاه در درمانگاه الغدیر خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، محمدحسین حسن‌زاده در بازدید از مراحل پیشرفت فیزیکی ساختمان در حال احداث آزمایشگاه درمانگاه الغدیر اظهار کرد: بنابر مسئولیت و رسالت این اداره در راستای حفظ و صیانت از سلامت پرسنل و […]

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از احداث آزمایشگاه در درمانگاه الغدیر خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، محمدحسین حسن‌زاده در بازدید از مراحل پیشرفت فیزیکی ساختمان در حال احداث آزمایشگاه درمانگاه الغدیر اظهار کرد: بنابر مسئولیت و رسالت این اداره در راستای حفظ و صیانت از سلامت پرسنل و شهروندان و جهت تکمیل خدمات درمانگاهی و تسهیل در دسترسی مراجعان این منطقه و نقاط همجوار به خدمات آزمایشگاهی ساختمان این محل در حال ساخت و اتمام است.

حسن‌زاده در این رابطه افزود: آزمایشگاه سلام به عنوان یکی از خوشنام‌ترین و با تجربه ترین آزمایشگاه‌ها است که بعد از طی مراحل مناقصه و کسب رتبه برتر برنده شده و بزودی در این مکان مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: امکانات این آزمایشگاه به روز بوده و با تجهیزات مناسب ارائه خدمات خواهند کرد که امیدواریم موجب رضایتمندی پرسنل و شهروندان شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: