https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4981
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت جشن بزرگ خانوادگی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت جشن بزرگ خانوادگی غدیر با مشارکت فرهنگسرای الغدیر و ستاد بین المللی غدیر برگزار شد. از بخش […]

همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت جشن بزرگ خانوادگی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت جشن بزرگ خانوادگی غدیر با مشارکت فرهنگسرای الغدیر و ستاد بین المللی غدیر برگزار شد.

از بخش های متنوع این ویژه برنامه ‌که با استقبال گسترده عموم شهروندان همراه بود، می توان به اجرای گروه سرود، نمایش طنز، خوانندگی، مسابقه فرهنگی و دیگر برنامه های شاد فرهنگی و هنری اشاره کرد.

همخوانی سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود و حضار از دیگر بخش های این جشن مردمی بود که در راستای ارج نهادن به اعیاد ملی و مذهبی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار شد.

فرهنگسرای الغدیر تلاش دارد از طریق برگزاری جشن‌ها و دیگر ویژه برنامه های فرهنگی مذهبی ضمن تکریم دهه امامت و ولایت، با انتقال پیام این دهه مبارک به نسل جوان، فرصتی را برای همه علاقمندان به اهل بیت(ع) ایجاد کند تا در مسیر دفاع از اهل بیت(ع) و آرمان‌های قدم بردارند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: