https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4668
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

جشن خانوادگی صبح و نشاط با حضور پرشور و نشاط شهروندان در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد. به گزارش افق آذربایجان، جشن شاد و خانوادگی صبح و نشاط با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح در بین اقشار مختلف جامعه با حضور پرشور و نشاط شهروندان صبح امروز هفتم اردیبهشت ماه در محوطه فرهنگسرای بزرگ […]

جشن خانوادگی صبح و نشاط با حضور پرشور و نشاط شهروندان در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

به گزارش افق آذربایجان، جشن شاد و خانوادگی صبح و نشاط با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح در بین اقشار مختلف جامعه با حضور پرشور و نشاط شهروندان صبح امروز هفتم اردیبهشت ماه در محوطه فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

در این مراسم رامین سلطانی سرپرست فرهنگسرای الغدیر ضمن خوشامدگویی به عموم شهروندان حاضر در این مراسم ایجاد فضای شاد و مفرح و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان را از رسالت های مجموعه های فرهنگی و متولیان فرهنگی و بالاخص فرهنگسرای بزرگ الغدیر معرفی کرده و از عزم راسخ این مجموعه فرهنگی در راستای گسترش برنامه های شاد و مفرح فرهنگی و اجتماعی همسو با فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی خبر داده و خواستار اهتمام جدی خانواده ها در حوزه تربیت فرزندان صالح بر اساس آموزه های اهل بیت(ع) به منظور رشد و تعالی آنان شد.

از بخش های متنوع این جشن خانوادگی می‌توان به اجرای گروه سرود، مسابقه، نمایش با موضوع آموزش های شهروندی و اجرای موسیقی اشاره کرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: