https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2104
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در مراسم معارفه شهردار جدید تبریز گفت: امیدواریم آقای رنجبر با مدیریت انقلابی و اولویت استفاده از ظرفیت های جوانان و مدیران پاکدست در شهرداری برای پیشرفت کلانشهر تبریز اقدام کنند.

به گزارش افق آذربایجان ، رسول برگی در مراسم معارفه شهردار جدید تبریز با بیان اینکه اینجا تبریز است و مثل هر شهر دیگری تفاوت هایی با دیگر شهرها دارد گفت: اگر آذربایجان سر ایران است تبریز نیز در دستاوردهای آذربایجان بسیار تاثیر گذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه اینجا شهر شهریار‌ها، باکری ها، علامه ها و شهدای محراب است گفت: تاریخچه تبریز تاریخچه ی فرهنگی است که

خدمت به اهل در این شهر افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه تبریز آنقدر بزرگ است که با کوتاهی هایی که ممکن است پیش آمده باشد نیز کوچک نمی شود گفت: از شهردار سابق تبریز تقدیر می کنم، که در چهار سال گذشته خدمت کردند و در کنار تخصص پاک دستی او را، زبانزد کرده است که امیدوارم هر کجا هستند به همین روش پیش بروند.

برگی با بیان اینکه شهردار جدید نیز شهردار انقلابی و پاکدست و صاحبت ابتکار عمل  است گفت: آقای رنجبر  عمر خود را در مسیر عمران و شهرسازی سپری کرده اند که من معتقدم هرشخص در راس هر حوزه ای باید خاک خورده همان حوزه باشد.

وی با بیان اینکه به مهندس رنجبر تبریک می گوییم که اعتماد شورا را بدست آوردند و توفیق خدمت دارند افزود: هر ۱۳ عضو شورا برای اعتلای شهر هرکار و خدمتی لازم باشد در کنار ایشان انجام می‌دهند.

وی افزود: ما در تمام ساعات شبانه روز و در تمام شرایط در کنار شهردار تبریز خواهیم بود گفت: از این شورا که شورای انقلابی و متعصب به آبادانی کشور است جز این انتظار نمی رود.

رییس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه ما پیش از این نیز آقای رنجبر را با خدمت صادقانه بدون شعار شناخته ایم و امیدوارم ازین پس نیز همین روند را طی کنند گفت:

تمرکز، اصلاح ساختاری را در پیش بگیرند

وی افزود: تکمیل پروژه هایی که ناقص‌اند و موجب خستگی شهروندان شده با مدیریت جهادی و علمی و صحیح باید تسریع شود.

وی با بیان‌اینکه در این مسیر در کنار شهردار هستیم  گفت: عدالت محوری خصوصا در جریان حاشیه نیشینی باید مد نظر باشد.

رسول برگی با بیان اینکه یک حاشیه نشینی در شهر و یک حاشیه نشینی در شهرداری داریم گفت: بسیاری از افراد که بسیار مدیر متخصص‌اند اما در گوشه ای از اداره کارهای کوچکی انجام می‌دهند و فرصتی برای ایشان ایجاد نشده که در خصوص مبارزه با فساد، در شهرداری این درصد کم است و شهرداری پیشانی نظام است و کمترین فساد نیز مورد قبول ما نیست.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: شایسته گزینی و جوان گرایی، که حضرت آقا در گام دوم انقلاب چهل بار از جوانان نام برده و امیدوارم در این مسیر جوان گرایی داشته باشیم.

رسول برگی با بیان اینکه امیدوارم ظرفیتها را احیا کنیم گفت: اگر ظرفیت های ما احسا شود  در جهان در  حوزه هنر و فرهنگ حرفی برای گفتن داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در این مدت تا آقای رنجبر بیایند شهرداری توسط  سرپرست اداره می‌شد که همه چیز با آرامش پیش رفت و آب از آب نکان نخورد و این در سایه مدیریت دکتر سلیمانی و همت کارکنان شهرداری و مدیران شهرداری بوده است

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: