https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5203
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

حاجیان آذربایجان شرقی زمینه‌ آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند مدیر روابط عمومی ستاد مردمی دیه آذربایجان شرقی، گفت: در آستانه بازگشت حجاج از مناسک حج، بیش از ۱۵ خانواده به ستاد دیه استان مراجعه کرده و زمینه‌ی آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد و محکومین مالی را فراهم کرده‌اند. به گزارش افق […]

حاجیان آذربایجان شرقی زمینه‌ آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند
مدیر روابط عمومی ستاد مردمی دیه آذربایجان شرقی، گفت: در آستانه بازگشت حجاج از مناسک حج، بیش از ۱۵ خانواده به ستاد دیه استان مراجعه کرده و زمینه‌ی آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد و محکومین مالی را فراهم کرده‌اند.

به گزارش افق آذربایجان، فرزاد آقایی در این خصوص، اظهار کرد: خانواده‌های تبریزی به مناسبت بازگشت حاجیان خود از مناسک حج موجبات آزادی زندانیان غیرعمد و محکومین مالی در استان را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی از خانواده‌ های حاجیان در آذربایجان شرقی هزینه‌ی ذبح قربانی و ضیافت احسان بازگشت از مناسک حج را به ستاد دیه استان می‌بخشند تا در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی مشارکت کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۰ نفر از زندانیان غیرعمد و محکومین مالی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند و به آغوش خانواده برگشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از اولین روز محرم تا اربعین حسینی، پویش آزادی زندانیان غیر عمد و محکومین مالی آغاز شده است که امیدواریم با کمک خیرین و هیئت‌های حسینی و عموم مردم ۴۰ زندانی به مناسبت اربعین آزاد شده به کانون گرم خانواده بازگردند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: