https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4615
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

گزارش تصویری از راهپیمایی با شکوه مدیران و کارکنان شهرداری تبریز در روز جهانی قدس خانواده بزرگ شهرداری تبریز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با سایر شهرهای کشور، صبح امروز شهر تبریز نیز […]

گزارش تصویری از راهپیمایی با شکوه مدیران و کارکنان شهرداری تبریز در روز جهانی قدس
خانواده بزرگ شهرداری تبریز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با سایر شهرهای کشور، صبح امروز شهر تبریز نیز شاهد حضور پرشکوه مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس بود.

خانواده بزرگ شهرداری تبریز نیز با حضور شهردار، معاونان ستادی، شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، مدیران و کارکنان شهرداری دوشادوش دیگر شهروندان، در این مراسم شرکت کرده و بار دیگر حمایت و همبستگی خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

شهرداری تبریز اقدامات فرهنگی مختلفی از جمله فضاسازی، نصب بنر، توزیع اقلام فرهنگی و همچنین آمادسازی مسیرهای راهپیمایی را به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس انجام داد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: