https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5011
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از برپایی غرفه این سازمان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام طیور و صنایع وابسته خبر داد و گفت: خشکاله پسماند پتاسیل خوبی برای تغذیه دام و طیور است و این غرفه جهت آموزش شهروندی در این خصوص برپا شده است. به گزارش افق آذربایجان، حبیبه هراتی […]

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از برپایی غرفه این سازمان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام طیور و صنایع وابسته خبر داد و گفت: خشکاله پسماند پتاسیل خوبی برای تغذیه دام و طیور است و این غرفه جهت آموزش شهروندی در این خصوص برپا شده است.

به گزارش افق آذربایجان، حبیبه هراتی در گفتگو با شهریار اظهار کرد: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور از امروز به مدت سه روز در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برپا شده است و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با هدف آموزش های شهروندی و ترویج نحوه استفاده از خشکاله به عنوان نهاده دام و طیور در این نمایشگاه حضور دارد.

وی در این خصوص گفت: باتوجه به اینکه نهاده های دامی از ارزش غذایی بیشتری برخوردار بوده و تامین آن مستلزم خروج ارز و تحمیل هزینه های گران برای جامعه ‌کشاورزی و دامداری می شود، تولید خشکاله از زباله تر می‌تواند جایگزین بهتری در این زمینه باشد.

هراتی افزود: به منظور ترویج و فرهنگ سازی عمومی آموزش تولید خشکاله از زباله تر با همکاری تشکل های مردم نهاد و فعالان زیست محیطی برنامه های مختلفی را اجرا می کند و راه اندازی این نمایشگاه و حضور در جمع فعالان صنف کشاورزی و دامپروری نیز در راستای همین برنامه هاست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از تمامی علاقمندان به فعالیت‌های زیست محیطی و شهروندان جهت حضور و بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۶ تیرماه ساعت ۱۵ تا ۲۱ به مدت سه روز در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز پذیرای علاقمندان خواهد بود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: