https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2453
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

سرپرست تراکتور گفت : سرپرست یا مدیرعاملی ، فقط یک عنوان می باشد . و مهم موفقیت باشگاه است . البته در این موضوع که به زعم بنده زیاد مهم نیست ، باید هیئت مدیره باشگاه تصمیم بگیرد . به گزارش افق آذربایجان، ایوب بهتاج در نشست خبری باشگاه درباره جذب بازیکنان فصل جاری، اظهار […]

سرپرست تراکتور گفت : سرپرست یا مدیرعاملی ، فقط یک عنوان می باشد . و مهم موفقیت باشگاه است . البته در این موضوع که به زعم بنده زیاد مهم نیست ، باید هیئت مدیره باشگاه تصمیم بگیرد .

به گزارش افق آذربایجان، ایوب بهتاج در نشست خبری باشگاه درباره جذب بازیکنان فصل جاری، اظهار داشت: با توجه به کارنامه سرمربی تراکتور ، تمامی فعل و انفعالات و جذب بازیکن با نظر نهایی قربان بردیف صورت می گیرد و یکی از قواعد و اصول حرفه ای مدیریت باشگاه ارج نهادن به تصمیمات سرمربی می باشد و البته تا زمانی که من در باشگاه حضور خواهم داشت ، هیچ بازیکنی بدون اجازه سرمربی جذب نمی شود .
وی در ادامه در مورد جذب مهاجم ، اظهار داشت : برنامه و اهداف بردیف برای جذب مهاجم ، به نیم فصل برنامه ریزی شده است . و یکی از خصوصیات همیشگی و بارز وی ، وسواس داشتن در جذب بازیکنان درجه ۱ می باشد .
بهتاج در مورد آخرین شرایط کاوه رضایی گفت : بنده از نزدیک شاهد تمرینات تیم هستم و طی صحبتهایی که با کادر پزشکی داشتم ، کاوه رضایی از هر جهت آماده حضور در ادامه مسابقات می باشد .
سرپرست باشگاه تراکتور در مورد شرایط داوری لیگ برتر، عنوان داشت: بدون تردید تراکتور در هفته های گذشته از جانب داوری متضرر بوده است . البته حتی تیم هایی که به نوعی از داوری بهره برده اند نیز از قضاوت داوران در فصل جاری گله مند هستند . در طول روزهای گذشته مکاتباتی با سران فدراسیون فوتبال داشته ایم که کمیته داوران برای بهتر شدن شرایط قضاوت ، قول مساعد داده اند .
وی درباره بخش حقوقی باشگاه نیز ، خاطرنشان کرد : مطمئنا در فصول گذشته باشگاه تراکتور از بابت بخش حقوقی دارای کمبود و مشکلاتی بوده است که منجر به ضررهای مالی و متحمل خسارت های سنگین شده است . این تجربه در فصل جاری ، بخش حقوقی باشگاه را سیستماتیک تر از گذشته کرده است . و در قرارداد بازیکنان خارجی جدید، نهایت دقت و حرفه ای گری صورت گرفته است و امید داریم که دیگر در باشگاه تراکتور شاهد چنین مشکلات حقوقی بین المللی نباشیم .
بهتاج در پایان گفت: برنامه ریزی صورت گرفته طوری می باشد که باشگاه بیشتر از هر برهه نیاز به حمایت هواداران پرشور و اصحاب رسانه دارد و یکی از سیاست های باشگاه ، همکاری صمیمانه و نزدیک با رسانه ها می باشد که می تواند در پیشبرد و پیشرفت باشگاه تراکتور نقش بسزایی ایفا کند .
امیر ورهرام

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: