https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4559
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: در آستانه سال نو و به همت نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز راه‌اندازی فواره‌ها و آب‌نماهای سطح شهر در حال انجام است. به گزارش افق آذربایجان، سیامک آسیایی با بیان این مطلب اظهار کرد: در کنار آیتم‌های تعریف شده استقبال از […]

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: در آستانه سال نو و به همت نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز راه‌اندازی فواره‌ها و آب‌نماهای سطح شهر در حال انجام است.

به گزارش افق آذربایجان، سیامک آسیایی با بیان این مطلب اظهار کرد: در کنار آیتم‌های تعریف شده استقبال از بهار حوزه فضای سبز و زیباسازی، رفع نواقص و ایرادات آب‌نماهای موجود در سطح شهر در راس برنامه‌های حوزه سیما، منظر و فضای سبز قرار گرفته و در آستانه سال نو تمامی این آب‌نماها راه‌اندازی می‌شود.

وی آب‌نماها را از نظر زیبایی منظر شهری با اهمیت عنوان کرد که علاوه بر اینکه شهروندان عزیز از صدای دلنشین آن استفاده می‌کنند از زیبایی‌های بصری آن در سطح شهر نیز بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است آب‌نماهای موجود در پارک‌ها و نیز رفیوژهای وسط خیابان‌ها از اول اسفندماه تحت عملیات تمیزکاری و رنگ‌آمیزی و نیز رفع نواقص قرار گرفته که به تدریج در آستانه سال نو ره‌اندازی می‌شوند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: