https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3733
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از روان سازی معابر اصلی و فرعی آرامستان وادی رحمت تبریز خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، فرخ جلالی در این خصوص گفت: همزمان با بارش سنگین برف، عوامل خدمات شهری و پرسنل آرامستان‌های شهرداری تبریز، از نخستین ساعات صبح امروز نسبت به بازگشایی معابر […]

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از روان سازی معابر اصلی و فرعی آرامستان وادی رحمت تبریز خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، فرخ جلالی در این خصوص گفت: همزمان با بارش سنگین برف، عوامل خدمات شهری و پرسنل آرامستان‌های شهرداری تبریز، از نخستین ساعات صبح امروز نسبت به بازگشایی معابر اصلی و فرعی آرامستان وادی رحمت اقدام کردند.

جلالی، ضمن قدردانی از پرسنل خدوم این مجموعه گفت: گرچه معابر وادی رحمت برای آماده‌سازی حضور شهروندان بازگشایی می‌شود اما از عموم همشهریان تفاضا داریم در صورت امکان، روز دیگری برای زیارت اهل قبور مراجعه کنند.

وی افزود: ماشین آلات سنگین کارگاه امانی این سازمان، با مجهز شدن به تجهیزات برفروبی و محلول پاشی برای بارش‌های زمستانی، آمادگی کامل دارند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مبنی بر حذف نمک پاشی در فصل بارش، تدابیر لازم جهت محلول پاشی در سطح سازمان صورت گرفته است.

جلالی خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم خواهشمندیم در مواقع بارش از ترددهای غیرضروری در سطح آرامستان‌ها خودداری کرده تا به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، اقدامات برفروبی به‌صورت منظم و سریع انجام شود تا مانع از بروز هرگونه مخاطرات احتمالی در سطح آرامستان‌ها باشیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: