https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2891
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه طبق صحبت‌هایی که با سرمربی تیم انجام داده ایم تیم در تمامی خطوط و با جذب بازیکنان جدید و تاثیرگذار تقویت خواهد شد، گفت: قربان بردیف به دنبال بازیکنانی است که بتوانند چند سال برای تیم مفید واقع شوند. به گزارش افق آذربایجان، ایوب بهتاج اظهار کرد: کادر فنی […]

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه طبق صحبت‌هایی که با سرمربی تیم انجام داده ایم تیم در تمامی خطوط و با جذب بازیکنان جدید و تاثیرگذار تقویت خواهد شد، گفت: قربان بردیف به دنبال بازیکنانی است که بتوانند چند سال برای تیم مفید واقع شوند.

به گزارش افق آذربایجان، ایوب بهتاج اظهار کرد: کادر فنی بر اساس شناختی که از بازیکنان دارد در مورد ماندن و یا قرارگرفتن آنها در لیست مازاد تصمیم خواهد گرفت و برای آنکه بتوانیم در نیم فصل دوم بازیکن جدید به خدمت بگیریم و تیم را تقویت کنیم باید چند بازیکن را در لیست مازاد قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تراکتور ۲۷ بازیکن دارد و احتمال اینکه هرکدام از آنها در لیست مازاد قرار بگیرند وجود دارد، گفت: این اتفاق با تشخیص کادر فنی و در راس آن قربان بردیف خواهد افتاد.

بهتاج با بیان اینکه پس از اردوی ترکیه بسیاری از ابهامات در مورد بازیکنان و ماندن و یا رفتن آنها برطرف می شود، گفت: در دنیای حرفه ای، مسئولیت فنی با کادر فنی است و هر تصمیمی که آقای بردیف و همکارانش در این مورد بگیرند مورد حمایت باشگاه خواهد بود.مسئولیت فنی تیم با کادر فنی است و هر تصمیمی که آقای بردیف و همکارانش در این مورد بگیرند مورد حمایت باشگاه خواهد بود.

وی در مورد بازیکنانی که در طول فصل نیمکت نشین بودند و فرصت بازی نداشتند، اظهار کرد: بازیکنان همگی حرفه ای هستند و می دانند که برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی باید تلاش کنند و از فرصتی که در اختیار آنها قرار می گیرد نهایت استفاده را بکنند.

مدیرعامل تراکتور به برپایی اردوی ۲ هفته ای در ترکیه اشاره کرد و گفت: این اردو از ۲۰ آبان در یکی از کمپ های آنتالیا برگزار می شود و انجام تمرینات منظم و بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم های حاضر در این شهر برنامه ریزی شده است.

بهتاج گفت: از حضور تیم های باشگاهی ایران در این کمپ اطلاعی ندارم اما اگر تیم های ایرانی در این شهر اردو داشته باشند با آنها نیز بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مدت زمان اردو دو هفته ای تعیین شده، افزود: بسته به شرایط اردو، این زمان قابل افزایش است اما اردوی بعدی که در امارات برنامه ریزی کرده بودیم با توجه به برگزاری جام جهانی و درگیر بودن کشورهای همسایه قطر در بحث میزبانی از تیم ها و هواداران، لغو شده و به احتمال زیاد در کشور دیگری برگزار شود.

وی، برنامه های باشگاه تراکتور در فصل جاری رقابت ها و اهداف آن را تبیین کرد و گفت: باشگاه براساس هدف راهبردی که دارد مسابقات لیگ را به ۱۰ بخش و هرکدام شامل سه بازی تقسیم کرده و برای آنکه تیم دربین مدعیان قرار گیرد باید از هر سه بازی حداقل ۶ امتیاز بگیریم.برای آنکه تیم تراکتور دربین مدعیان قرار گیرد باید از هر سه بازی حداقل ۶ امتیاز بگیریم.

بهتاج گفت: به غیر از سه بازی اول که عملکرد تیم بسیار ضعیف بود در ادامه رقابت ها تیم در مسیر خوبی قرار گرفت که به نظرم دلیل نتایج ضعیف سه بازی نخست، شناخت کم کادر فنی از تیم های دیگر و لیگ ایران بود.

تیم فوتبال تراکتور در پایان هفته یازدهم با ۱۵ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش افق، ضعف تیم فوتبال تراکتور در بسیاری از پست ها مشهود است به طوریکه این تیم با اخراج محمدرضا اخباری در بازی با سپاهان در این پست دچار مشکل شد، همچنین ضعف در خط دفاعی، هافبک و تا حدودی حمله این تیم نیز وجود دارد که اگر برطرف و تقویت نشوند جایگاه تراکتور در پایان فصل در بهترین شرایط، نیمه های جدول خواهد بود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: