https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4596
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از صدور مجوز انتقال بیماران مزمن روانپزشکی بستری از مرکز آموزشی و درمانی رازی تبریز به مجتمع درمانی باباباغی خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، جواد احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جریان بازدید از این مجتمع باباباغی از صدور مجوز انتقال بیماران مزمن روانپزشکی بستری از […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از صدور مجوز انتقال بیماران مزمن روانپزشکی بستری از مرکز آموزشی و درمانی رازی تبریز به مجتمع درمانی باباباغی خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، جواد احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جریان بازدید از این مجتمع باباباغی از صدور مجوز انتقال بیماران مزمن روانپزشکی بستری از مرکز آموزشی و درمانی رازی تبریز به مجتمع درمانی باباباغی خبر داد که این موضوع از چند سال پیش مطرح بود و مورد اعتراض ساکنان این محل قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه مجوزهای لازم به منظور انتقال بیماران مزمن روانی بستری از مرکز درمانی رازی تبریز به مجتمع درمانی باباباغی صادر شده است، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده این بیماران قرار است در سه مرحله به باباباغی انتقال یابند.

احمدیان افزود: بر همین اساس در مرحله اول تعداد ۸۰ نفر از بیماران مزمن طی چند روز آتی از مرکز رازی به بخش روانپزشکی جدید مجتمع باباباغی انتقال می یابند و در مرحله دوم تعداد ۷۰ نفر و در مرحله سوم نیز تعداد ۱۰۰ نفر به بخش های جدید روان پزشکی این محل منتقل می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اقدامات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در مجتمع باباباغی، افزود: تعدادی از بخش‌ها و سالن همایش این مجتمع در شرف افتتاح است و در گام بعدی نسبت به تغییر کاربری قسمت اداری و بازسازی سالن آمفی تئاتر مجتمع اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: بازسازی بخش های مجتمع درمانی باباباغی به دنبال اخذ موافقت اصولی بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با رعایت استانداردهای لازم از جمله ایمنی آتش نشانی، ایمنی بیمار، تجهیز به شیشه‌های نشکن، سیستم برق مرکزی ویژه بخش‌های روان و همچنین سیستم گرمایشی جدید و با رویکرد درب‌های باز، برای ارتقای کیفیت خدمات و مراقبت از بیماران انجام شده است.

در جریان این بازدید مقرر شد بیماران مذکور در سه مرحله به مجتمع باباباغی منتقل شوند، بر همین اساس در فاز اول تعداد ۸۰ نفر از بیماران مزمن طی چند روز آتی از مرکز رازی به بخش روانپزشکی جدید مجتمع انتقال می یابند و در فاز دوم تعداد ۷۰ نفر و در فاز سوم تعداد ۱۰۰ نفر به بخش های جدید روانپزشکی منتقل شوند.

در گام بعدی نسبت به تغییر کاربری قسمت اداری و بازسازی سالن آمفی تئاترمجتمع اقدامات لازم صورت پذیرد.

بازسازی بخش های مجتمع درمانی باباباغی بدنبال اخذ موافقت اصولی بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با رعایت استانداردهای لازم از جمله ایمنی آتش نشانی، ایمنی بیمار، تجهیز به شیشه های نشکن، سیستم برق سنترال ویژه بخش های روان و همچنین سیستم گرمایشی جدید و با رویکرد درب های باز جهت ارتقای کیفیت خدمات و مراقبت از بیماران انجام گرفته است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: