https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3074
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

شهردار تبریز بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود برای جذب سرمایه‌گذار بخصوص در مناطق حاشیه‌ای تاکید کرد. به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار در جریان هفتمین قرار خدمت از دور دوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ اظهار کرد: انتخاب یک تیم مشاوره برای بدنه‌سازی بخصوص در مناطق حاشیه نشین می‌تواند ده‌ها سال برای […]

شهردار تبریز بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود برای جذب سرمایه‌گذار بخصوص در مناطق حاشیه‌ای تاکید کرد.

به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار در جریان هفتمین قرار خدمت از دور دوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ اظهار کرد: انتخاب یک تیم مشاوره برای بدنه‌سازی بخصوص در مناطق حاشیه نشین می‌تواند ده‌ها سال برای شهرداری درآمد داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید منفعت مردم در نظر گرفته شود، عنوان کرد: اتوبان شهید کسایی ظرفیت خوبی برای بدنه‌سازی دارد و باید از آن استفاده کنیم.

شهردار تبریز عنوان کرد: می‌توانیم در مناطق حاشیه طالقانی، چند سرمایه‌گذار را با مشوق‌های خاصی جذب کنیم تا مردم و دیگر سرمایه‌گذاران نیز نسبت به سرمایه گذاری در این منطقه جذب شوند.

هوشیار با تاکید بر ضرورت اجرای مطالعات در مورد پتانسیل‌های موجود مناطق، گفت: می‌توانیم در همایش‌های سرمایه‌گذاری مختلف، این پتانسیل‌ها را به صورت بسته پیشنهادی ارائه کنیم و مشوق هایی نیز تعیین کنیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: