https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :950
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

منوچهر محمدی بیان کرد: فقدان فرشته طائرپور یکی از ستون‌های سینما را شکست.

به گزارش افق آذربایجان ، این تهیه‌کننده سینما که به همراه فرشته طائرپور پیگیر مسائل مالیاتی اهالی سینما بود، در نوشتاری که در اختیار ایسنا قرار داده نوشته است:

« روزگار تلخی است. خانم فرشته طائرپور براستی انسانی دلسوز بود. در این چهل سال آشنایی در کمتر دیداری بود که او را در دغدغه غم و درد دیگران ندیده باشم. گواهی می‌دهم در این یک سال اخیر تمامی تلاش خود را مصروف یافتن راهی کرد تا اهالی سینما واکسن بزنند.

 انجمن تهیه کنندگان صندوقی داشت با مختصر اندوخته‌ای از اعضا، سال گذشته از همه اجازه گرفت که موجودی این صندوق صرف گرفتاران و نیازمندان سینما شود.

 بانو و مادر سینمای ایران در کار خیر و صنفی همیشه پیشگام بود. فکر می کنم تمامی اهل سینما گواهی دهند که با چه غیرت و تعصبی از حقوق اهل سینما دفاع می کرد. ادب در کلام، قلم شیوا، نثر فاخر و بیان جسور و شجاعانه خود را وقف سینما و اهل آن کرد.

هنوز باور نکردنی است این خبر تلخ، در روز غریبی درگذشت. فقدان او یکی از ستون‌های سینما راشکست. روحش قرین آمرزش و اعمال بسیار نیک او ذخیره گرانقدرش در عالم باقی باشد.

به فرزندانش و خانواده محترمش و کلیه همکاران تهیه کننده تسلیت می‌گویم.»

فرشته طائرپور بر اثرابتلا به کرونا در سن ۶۹ سالگی درگذشت.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: