https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5172
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

دبیر ستاد برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر آذربایجان شرقی گفت: چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور ماه با حضور بیش از سه هزار ورزشکار از سراسر کشور در استان برگزار می شود. به گزارش افق آذربایجان، جلیل آبسالان روز سه شنبه، ۲۷ تیرماه، در جمع خبرنگاران با […]

دبیر ستاد برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر آذربایجان شرقی گفت: چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور ماه با حضور بیش از سه هزار ورزشکار از سراسر کشور در استان برگزار می شود.

به گزارش افق آذربایجان، جلیل آبسالان روز سه شنبه، ۲۷ تیرماه، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر همزمان با سراسر کشور از بیستم مرداد تا دهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی افزود: این المپیاد در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود، آذربایجان‌شرقی در بخش آقایان میزبان رشته‌های، بوکس، تکواندو، هاکی، ورزش‌های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه‌سواری خواهد بود.

آبسالان از برگزاری شش رشته در بخش دختران خبر داد و گفت: در بخش دختران نیز رقابت در رشته های تکواندو، هاکی، ورزش های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه‌سواری پیگیری خواهد شد و این استان میزبان رشته بسکتبال پنج نفره در ورزش دانش آموزی نیز خواهد بود.

دبیر ستاد برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر استان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در سراسر کشور با حضور هشت هزار ورزشکار پیگیری خواهد شد که از این تعداد، آذربایجان‌شرقی میزبان سه هزار ورزشکار خواهد بود.

وی یادآور شد: این استان در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور، توانسته بود مقام چهارم این رقابت‌ها را به‌دست آورد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: