https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :1743
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

غلامرضا احمدی در حاشیه بازدید از قطار شهری تبریز، اظهار کرد: مترو یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر تبریز است که پس از تکمیل، نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک و گسترش حمل و نقل ترکیبی ایفا خواهد کرد.

به گزارش  افق آذربایجان ، وی با اشاره به وجود برخی نواقص در ایستگاه‌های ۱۳ تا ۱۶، تشریح کرد: سیستم تهویه هوا، اطفاع حریق، سیگینالینگ، پله برقی و آسانسور از جمله نواقص ایستگاه‌ها و خط یک است که باید برطرف شود.

وی یادآور شد: اکنون باید تلاش کنیم تا با متمرکزسازی منابع مالی در خط یک قطار شهری تبریز، این خط را تکمیل کرده و تقدیم شهروندان کنیم و مدیریت یکپارچه قراردادها و پیمانکارها از دیگر راهکارهای تسریع در اجرای این پروژه است.

احمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: ضروری است که مدیران‌مان با گسترش تعاملات خود، سهم متروی تبریز را از بودجه دولتی اخذ و به پروژه تزریق کنند.

وی هم‌چنین تحریم‌ها و مشکلات ارزی را از دیگر مشکلات و موانع پروژه قطار شهری تبریز عنوان کرد و گفت: همانطور که در بخش‌های دیگر توانسته‌ایم مقابله خوبی با تحریم‌ها داشته باشیم، می‌توانیم در حوزه قطار شهری نیز این موانع را از بین ببریم.

 وی درباره دیدگاه ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز درباره مترو، عنوان کرد: برخی کارشناسان معتقدند مترو برای تکمیل حمل و نقل عمومی بسیار مهم است و از طرفی دیگر تاکنون میلیاردها تومان برای این پروژه هزینه شده، پس تکمیل مترو و بهره‌برداری از آن اولویت ما در شورای ششم است.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: