https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5114
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سومین همایش زنده نامان، ارج نهادن به سالها تلاش صادقانه همه هنرمندان و فعالانی هست که در راستای اعتلای این شهر کوشیده اند. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، سیدمحمدحسین بلاغی با اشاره به برگزاری سومین همایش زنده نامان تبریز اظهار کرد: این همایش، ارج نهادن […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سومین همایش زنده نامان، ارج نهادن به سالها تلاش صادقانه همه هنرمندان و فعالانی هست که در راستای اعتلای این شهر کوشیده اند.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، سیدمحمدحسین بلاغی با اشاره به برگزاری سومین همایش زنده نامان تبریز اظهار کرد: این همایش، ارج نهادن به سرمایه های فرهنگی این دیار است که هر یک به قدر وسع خود برای اعتلای این مرز و بوم تلاش کرده اند.

وی افزود: تبریز به دلیل جایگاه و قدمت تاریخی خود، همواره محل تحولات و نوآوری های فراوان بوده و توانسته ارزش های فرهنگی و نوآوری‌های فرهنگی متنوعی را به ایران معرفی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: از این رو، برگزاری این همایش می تواند مجالی برای بازشناسی و شناخت هر چه بهتربزرگان و نام‌آوران این شهر بوده و زمینه‌ای برای ارج نهادن به سرمایه های اجتماعی و فرهنگی و علمی باشد.

بلاغی، با بیان اینکه برگزاری این همایش می تواند به مثابه یک سنت، چند سال یکبار در تبریز دنبال شود، اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این همایش با پیگیری متولیان برگزاری در هر دوره نسبت به دوره قبل رونق و شکوهی مضاعف پیدا کند.

در سومین همایش زنده‌نامان، شاهد تجلیل و قدردانی از چندین نفر از برترین چهره‌های تبریز در زمینه‌های گوناگون خواهیم بود که بیست و یکم تیرماه در سالن همایش های بین المللی خاوران برگزار خواهد شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: