https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3907
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از پخش زنده جلسات شورا در سایت شورای اسلامی کلانشهر تبریز خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، محمد رضا کاظمی پخش زنده جلسات شورا را گام مثبتی در راستای شفافیت با مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به رسالت اصلی سازمان فناوری در راستای فراهم نمودن […]

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از پخش زنده جلسات شورا در سایت شورای اسلامی کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، محمد رضا کاظمی پخش زنده جلسات شورا را گام مثبتی در راستای شفافیت با مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به رسالت اصلی سازمان فناوری در راستای فراهم نمودن بستر های هدایت فناورانه مسائل مدیریت شهری و تاکید اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز مبنی بر اطلاع دقیق مردم از آنچه که در جلسات شورا می گذرد ، ایجاد زیرساختهای لازم در خصوص پخش زنده جلسات شورا در سایت رسمی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در دستور کار سازمان فناوری قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: از یکشنبه این هفته تمام جلسات علنی شورا بصورت زنده در پورتال شورای اسلامی کلانشهر تبریز پخش می گردد و شهروندان گرامی می توانند با ورود به سایت شورای شهر به نشانی shora.tabriz.ir و با کلیک روی لینک پخش زنده جلسات در منوی پورتال شورا از این خدمات بهره مند گردند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: