https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4614
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در شب های قدر میزبان بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان، خانواده های شهدا و ایثارگران بود. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در تشریح برنامه های شب های قدر در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز گفت: مراسم شب‌های […]

گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در شب های قدر میزبان بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان، خانواده های شهدا و ایثارگران بود.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در تشریح برنامه های شب های قدر در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز گفت: مراسم شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، همانند سال‌های قبل در گلزار شهدا با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای خدمت رسانی به مردم و برگزاری مراسم در این سه شب مهیا بود، افزود: مراسم شب‌های قدر به ‌صورت مردمی توسط هیئت‌های مذهبی، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی با همکاری سازمان آرامستان های شهرداری تبریز برگزار شد.

جلالی افزود: امت شهیدپرور در مراسم شب‌های نوزدهم و بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در کنار گلزار شهدای گمنام بوستان نهج البلاغه، بوستان پرواز از ساعت ۲۳ همراه با سخنرانی، مداحی و دعای جوشن کبیر آغاز شد، هم‌سفره شهیدان بودند.

فرخ جلالی با اشاره به برنامه های شبهای قدر و احیا گفت: میزبانی از شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، تلاوت قرآن، زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر، سخنرانی و مراسم بک یا الله … با حضور سخنرانان و مداحان، از جمله برنامه‌های شب‌های قدر در گلزار شهدا و حسینه اعظم وادی رحمت تبریز بود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از زحمات نیروی انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان به مردم در خصوص تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمات شب‌های قدر در گلزار شهدای وادی رحمت تشکر و قدردانی کرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: