https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4784
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

امضای تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه تبریز و باشگاه ورزشی شهرداری …….. برای نخستین بار تفاهم نامه همکاری های مشترک بین دانشگاه تبریز و باشگاه ورزشی شهرداری تبریز منعقد شد. به گزارش شهریار، این تفاهم نامه که بین صفر نصرالله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز و میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری تبریز منعقد شد، موارد مختلفی را […]

امضای تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه تبریز و باشگاه ورزشی شهرداری
……..
برای نخستین بار تفاهم نامه همکاری های مشترک بین دانشگاه تبریز و باشگاه ورزشی شهرداری تبریز منعقد شد.

به گزارش شهریار، این تفاهم نامه که بین صفر نصرالله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز و میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری تبریز منعقد شد، موارد مختلفی را شامل می شود.

بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه تبریز و باشگاه ورزشی شهرداری تبریز در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی، همایش، نمایشگاه و سمینارهای ملی و بین المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

همکاری در تهیه طرح های تحقیقاتی مرتبط با حوزه های ورزش و سلامت جسمانی و روانی، همکاری در طرح ایستگاههای سلامت ویژه شهروندان تبریزی و همچنین همکاری در طرح های غربالگری کارکنان شهرداری از دیگر موارد این تفاهم نامه است.

از دیگر برنامه ریزی های مشترک بین دانشگاه تبریز و باشگاه ورزشی شهرداری می توان به مطالعه و تهیه بسته‌های ورزشی و سبک زندگی سالم جهت ارتقا سلامت روانی و جسمانی جامعه، برنامه ریزی و طراحی لوازم ورزشی همگانی، زیست محیطی و فنی جهت ارتقا کیفیت زندگی در شهر اشاره کرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: