https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5070
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

لیگ فوتسال جام امامت و لایت با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر و سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز شروع شد. به گزاش افق آذربایجان به نقل از شهریار، سعید صالح نیا سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این مراسم با اشاره […]

لیگ فوتسال جام امامت و لایت با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر و سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز شروع شد.

به گزاش افق آذربایجان به نقل از شهریار، سعید صالح نیا سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این مراسم با اشاره به اهمیت ورزش و آمادگی جسمانی در این سازمان گفت:ورزش و آمادگی جسمانی گام نخستین برای حفظ توانمندی جسمی و سلامتی فیزیولوژیک است که ارتقاء این وضعیت با برنامه ریزی مناسب ورزشی همراه است.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات ورزشی فوتسال با مشارکت ۲۴ تیم از تیم های ستادی و عملیاتی آتش نشانی برگزار و به مدت سه ماه به طول می انجامد که این برنامه مدون ورزشی گامی برای حفظ آمادگی جسمانی، سلامتی و ارتقاء وضعیت روحی روانی آتش نشانان است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه مسابقه نهایی این دوره مسابقات همزمان با هفت مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی برگزار می شود، افزود: امید است با تمسک به اخلاق حضرت امیر المومنین(ع)، برگزاری لیگ فوتسال امامت ولایت نقطه عطف دیگری در حفظ جوانمردی و مردانگی آتش نشانان باشد.

صالح نیا در خاتمه از حمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی، شهردار تبریز و مدیر باشگاه شهرداری جوانان تبریز در همکاری برگزاری این دوره از لیگ قهرمانی آتش نشانان قدردانی کرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: