https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3077
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال مغلوب فولاد هرمزگان شد. به گزارش افق آذربایجان، تیم های مس سونگون ورزقان و فولاد هرمزگان در چارچوب هفته هفتم (گروه الف) رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت ۱۴ روز سه شنبه، ۲۴ ابان ماه، در […]

تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال مغلوب فولاد هرمزگان شد.

به گزارش افق آذربایجان، تیم های مس سونگون ورزقان و فولاد هرمزگان در چارچوب هفته هفتم (گروه الف) رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت ۱۴ روز سه شنبه، ۲۴ ابان ماه، در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف یکدیگر رفتند، که جدال دو تیم با برتری یک بر صفر فولاد هرمزگان به پایان رسید و شاگردان بخشی زاده اولین باخت خود را در فصل جاری رقابت ها تجربه کردند.

لاله های نارنجی آذربایجان بازی را تهاجمی آغاز کردند و با ایجاد موقعیت های متعدد گلزنی بر روی دروازه فولاد چارچوب این تیم را مورد تهدید قرار دادند، فولادی ها همچنین در چند ضد حمله، دست به تهدید دروازه میزبان زدند، اما در نیمه نخست این دیدار توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازیکنان دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

اما در نیمه دوم این دیدار، فولادی ها با باز کردن دروازه مس سونگون در دقیقه ۵۴ بازی، حساب کار را یک بر صفر به سود خود تغییر دادند.

فولادی ها در ادامه کار در حفظ برتری خود موفق بودند و حملات متعدد میزبان حاصلی به همراه نداشت تا بازی با برتری یک بر صفر فولاد هرمزگان به پایان برسد و اولین باخت نارنجی پوشان مس سونگون در فصل جاری رقابت ها رقم بخورد.

گفتنی است، در پایان هفته هفتم رقابت ها، مس سونگون ورزقان با ۱۴ امتیاز جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داده است، فولاد هرمزگان نیز با پیروزی در این دیدار ۱۰ امتیازی شده و رده ششم را از آن خود کرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: