https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3953
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: کارگاه‌های آموزشی ایمنی با رویکرد آگاهی و اطلاع رسانی، در سطح تمام نهادهای دولتی، خصوصی، کارگاهی و آموزشی در حال برگزاری است. به گزارش افق آذربایجان، آتش پاد علیرضا زبردست با اعلام اجرای این کارگاه های آموزشی گفت: آموزش زیر بنای توسعه و زمینه […]

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: کارگاه‌های آموزشی ایمنی با رویکرد آگاهی و اطلاع رسانی، در سطح تمام نهادهای دولتی، خصوصی، کارگاهی و آموزشی در حال برگزاری است.

به گزارش افق آذربایجان، آتش پاد علیرضا زبردست با اعلام اجرای این کارگاه های آموزشی گفت: آموزش زیر بنای توسعه و زمینه ای برای آرامش شهروندان است و سیاست سازمان آتش نشانی رویکردی به سوی کاهش حوادث دارد که این سیاست عملکردی با جدیت بیشتری از سوی کارشناسان این سازمان انجام می گیرد.

وی ادامه داد: دست یابی به این هدف مهم، مشارکت شهروندان و مسئولان هر مجموعه اداری و کارگاهی و …را می‌طلبد که با جدیت بیشتری به آموزش های ایمنی توجه نموده و سعی در رعایت اصول ایمنی داشته باشند.

آتش پاد زبردست ادامه داد: ارتقاء میزان آگاهی شهروندان، ایمنی شهری و کل سطح جامعه را بدنبال داشته و کاهش میزان حوادث را شاهد و قطعا کاهش خسارات جانی و مالی را موجب می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه در سال جاری میزان حوادث روزانه شهری کاسته شده افزود: نقش آموزش های شهروندی و مشارکت جمعی شهروندان نقش موثری در کاهش میزان حوادث داشته که خوشبختانه در سال جاری شاهد نقش و اثر مهم آموزش در جامعه هستیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: