https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2640
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز گفت: با هدف افزایش سطح علمی و استفاده از تجارب نوین در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، دوره آموزشی با همین مضمون ویژه همکاران شاغل در قسمتهای فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب انصاری با […]

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز گفت: با هدف افزایش سطح علمی و استفاده از تجارب نوین در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، دوره آموزشی با همین مضمون ویژه همکاران شاغل در قسمتهای فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب انصاری با اعلام این مطلب افزود: حوزه های فرهنگی و اجتماعی دارای گستردگی فراوانی است که باید به تمام ابعاد آن توجه و راهکارهای نوینی برای برنامه های این حوزه در شهرداری ارائه شود؛ لذا این دوره با ۴ سرفصل مهم و کاربردی برگزار شد تا تجربیات نوین در این حوزه به همکاران شاغل آموزش داده شود.

وی اظهار کرد: بررسی تجارب نوین شهرهای موفق در حوزه گردشگری، بررسی تجارب جهانی در حوزه فرهنگ و مدیریت فرهنگی، شبکه سازی اجتماعی در محلات و تغذیه ورزشی، چهار مبحثی بودند که برای این دوره آموزشی در نظر گرفته شده بود و جلسات آموزشی سودمندی برگزار شد.

انصاری همچنین تصریح کرد: همکاران گروه آموزش این اداره کل آماده دریافت نظرات ارزشمند متخصصین حوزه های مختلف شهرداری تبریز هستند و هرجا که لازم باشد دوره های آموزشی ضروری برای هر گروه شغلی برگزار می شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: