https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5899
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

ملاقات مردمی شهردار تبریز در مناطق ۱، ۲ و ۵ با حضور جمعی از شهروندان ساکن در این مناطق برگزار شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، در روند ملاقات مردمی، شهردار تبریز ضمن بررسی و مطالعه پرونده های ارباب رجوع که مربوط به حوزه های مختلف این مناطق از جمله شهرسازی، عمران، […]

ملاقات مردمی شهردار تبریز در مناطق ۱، ۲ و ۵ با حضور جمعی از شهروندان ساکن در این مناطق برگزار شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، در روند ملاقات مردمی، شهردار تبریز ضمن بررسی و مطالعه پرونده های ارباب رجوع که مربوط به حوزه های مختلف این مناطق از جمله شهرسازی، عمران، خدمات و… بود، دستورات لازم برای رفع سریع مشکلات شهروندان را به شهردار، معاونان و مدیران صادر کرد.

مناطق ۲، ۱ و ۵ شهرداری تبریز به لحاظ درآمدی از جمله مناطق برخوردار و سرآمد برای تامین مالی پروژه‌های عمرانی کلانشهر تبریز محسوب می شوند. فارغ از این موارد، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در دوره مدیریت فعلی از جمله مسائل حائز اهمیت قلمداد می شود.

بر همین اساس شصت و هشتمین، شصت و نهمین و هفتادمین ملاقات مردمی شهردار تبریز در سه منطقه فوق الذکر برگزار شد.

ملاقات چهره به چهره با شهروندان علاوه بر رفع مشکلات شهری آنها، زمینه مطلوبی برای احصای دقیق مسائل و برنامه ریزی برای حل ریشه موضوعات است. بر همین اساس یعقوب هوشیار شهردار تبریز برگزاری ملاقات های متعدد در قالب ملاقات هفتگی در شهرداری مرکز، دیدار مردمی برپایی میزخدمت در مصلی اعظم امام خمینی(ره) و مساجد شهر را دستور کار خود قرار داده است چرا که شهردار معتقد است اولین شرط برای حل مسئله، پایش و بررسی مشکلات موجود است بر همین مبنا نیز ملاقات مردمی یکی از بخش های اصلی سلسه جلسات قرار خدمت شهرداری است.

در این سه ملاقات جداگانه، اهم مسائل مطرح شده مراجعه کنندگان مربوط به ملک و مسائل شهرسازی بود که از جمله می توان به درخواست مسیرگشایی، مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز، درخواست تغییر کاربری، درخواست اعمال تخفیف عوارض، تملک املاک واقع شده در مسیرگشایی و … اشاره کرد.

یعقوب هوشیار در این دیدارها دستورات لازم را برای رفع مشکل شهروندان صادر کرده و خطاب به مدیران مناطق تاکید کرد، افزایش رضایتمندی منوط به رسیدگی دقیق به مشکلات شهروندان است و در این زمینه، پیگیری مداوم مشکلات شهری و مطالبات شهروندان باید در سریعترین زمان سرلوحه کار مدیران مجموعه قرار گیرد.

شهروندانی که در مناطق یا سازمان های شهرداری تبریز موفق به حل مشکلات خود نشده اند، با مراجعه به اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری می تواند نسبت به ثبت نام برای دیدار با شهردار تبریز اقدام کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: