https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4594
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی، مردم روزه‌دار و ولایتمدار تبریز را به تکرار حماسه‌ای دیگر در یوم‌الله جهانی قدس و حضوری پررنگ دعوت کردند. به گزارش افق آذربایجان در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مقام معظم رهبری(مد ظله العالی): “ما […]

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی، مردم روزه‌دار و ولایتمدار تبریز را به تکرار حماسه‌ای دیگر در یوم‌الله جهانی قدس و حضوری پررنگ دعوت کردند.

به گزارش افق آذربایجان در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی):

“ما ایمان داریم که اسلام سرانجام فلسطین را نجات داده و قدس عزیز را از دست متجاوزین پس خواهد گرفت”

یوم‌الله جهانی قدس، تجلی همبستگی اسلامی در برابر جبهه کفر و استعمارگر غرب و ایادی آنها در منطقه است. روز قدس، روز یکپارچگی جهان اسلام بر علیه جرثومه فساد و تباهی، غده چرکین سرطانی، رژیم غاصب صهیونیستی و نماد آزادی‌خواهی تمام مسلمین جهان از یوغ استعمار و متجاوزان به خاک و جان و مال مسلمین است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، یادگار بنیانگذار راحل جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و حفظ و اشاعه فرهنگ استعمارستیزی تکلیفی دینی بر عهده امت اسلامی است.

حضور پرشور و انقلابی مردم غیور و ولایتمدار تبریز در راهپیمایی روز جهانی قدس، مرهمی بر آلام ملت مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان و زمینه‌ای برای اتحاد و همبستگی اسلامی تا آزادی قدس شریف خواهد بود.

اینجانبان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه‌دار، از تمام شهروندان و اقشار مختلف به ویژه خانواده‌ بزرگ شهرداری تبریز دعوت می‌کنیم دوشادوش یکدیگر در راهپیمایی دشمن‌شکن و وحدت‌آفرین روز جهانی قدس شرکت کرده و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) دعوت ولی امر خود، مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) را لبیک گویند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: