https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3773
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

آن‌سوی در، برف روی زمین نشسته و سرما، تبریز را در برگرفته. این‌سوی در اما، آنچنان گرمایی برپا شده که جمعی را بی مهابا به تحرک واداشته است. به گزارش افق آذربایجان، در این روزهای سرد زمستانی، سالن های ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، همچنان میزبان شهروندان و ورزش‌دوستان در تمام نقاط شهر […]

آن‌سوی در، برف روی زمین نشسته و سرما، تبریز را در برگرفته. این‌سوی در اما، آنچنان گرمایی برپا شده که جمعی را بی مهابا به تحرک واداشته است.

به گزارش افق آذربایجان، در این روزهای سرد زمستانی، سالن های ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، همچنان میزبان شهروندان و ورزش‌دوستان در تمام نقاط شهر هستند.

سرمای زمستان هم بهانه‌ای برای دوری از ورزش نیست، به خصوص وقتی سالن های وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با هدف تلاش برای گسترش نشاط میان شهروندان و ارتقای روحیه آنها فعال بوده و بر اساس برنامه ریزی از پیش صورت گرفته فعالیت آنها استمرار دارد.

سالن های شهرداری تبریز با توجه به ضرورت توجه به سلامت عمومی شهروندان و تلاش برای ایجاد روحیه شهروندان، برنامه های خود را اجرا می کند.

در حالی که بسیاری از شهروندان در روزهای زمستان ترجیح می‌دهند در خانه بمانند و تصور می‌کنند عموم شهروندان در خانه هستند، جمع بزرگی از جوانان و جوان‌دل های شهر، در حال تحرک و ورزش هستند و چراغ والیبال و فوتسال شهروندی را در شهر روشن نگاه داشته‌اند.

محموعه‌های وررزشی شهرداری تبریز با علم و آگاهی از ضرورت تامین سلامتی شهروندان در همه روزها و فصل های سال، در تلاش هستند بستری مناسب برای ورزش شهروندان فراهم کنند.

این رویه با استقبال گسترده از سوی شهروندان روبرو شده است و در روزهایی که تعطیلی بر شهر و مراکز اداری حکمفرما بود، بسیاری از شهروندان با رجوع به سالن های ورزشی سازمان، توانستند از این فضا بهره‌مند شوند و ورزش های گروهی و یا انفرادی خود را دنبال کنند.

سازمان، با برنامه ریزی مدون برای تک تک سالن ها، تلاش کرده است که زمینه را برای بهره گیری عموم شهروندن از این سالن ها فراهم ساخته و رشته های مختلف را برای ورزش و سلامت جسمانی شهروندان فراهم سازد.

بسیاری از سالن ها، پذیرای شهروندانی است که در رشته های فوتسال و والیبال فعالیت می کنند و توانسته اند در روزهای زمستان، از برنامه های ورزش در این سالن ها بهره مند شوند.

فعال بودن سالن های متعدد در نقاط مختلف شهر، توانسته ضمن توجه به سلامت جسمانی همه شهروندان، زمینه ساز عدالت در فضاهای ورزشی در همه نقاط شهر، برای شهروندان شود که نتایج آن همواره در رویدادهای ورزشی خود را نشان داده است.

در همین حال، استخرهای شهرداری تبریز نیز طبق برنامه ریزی پیشین به فعالیت خود ادامه می‌دهند و شهروندان و علاقمندان می توانند در تماس با مدیریت استخر، از ساعت برنامه آن مطلع شوند.

گرمای ورزش، بر سرمای این روزهای تبریز غلبه کرده و فضایی برای ترویج شور و نشاط در میان خانواده ها و شهروندان محترم و ورزش‌دوست تبریزی فراهم کرده است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: