https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4134
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

شهردار اسبق تبریز گفت: نیت و هدف همه ما ارتقای شاخص‌های توسعه تبریز است تا مردم در شهری زندگی کنند که تمام شاخص‌های رفاهی آن تامین شده باشد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر صبح امروز در نخستین نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای ادوار شوراهای اسلامی تبریز اظهار کرد: […]

شهردار اسبق تبریز گفت: نیت و هدف همه ما ارتقای شاخص‌های توسعه تبریز است تا مردم در شهری زندگی کنند که تمام شاخص‌های رفاهی آن تامین شده باشد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر صبح امروز در نخستین نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای ادوار شوراهای اسلامی تبریز اظهار کرد: تمام کسانی که امروز در این جلسه حاضر شده‌اند، علاقه‌مند تبریز هستند و هر لحظه و هر زمان به خاطر تبریز در هر نقطه‌ای حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امیدوارم به شکل عملیاتی نیز از پتانسیل این جلسات استفاده شود، افزود: به طور مثال شاید بنده بتوانم با تجربیاتی که طی سال‌های گذشته در شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز به دست آورده‌ام، تاثیری اندک در روند مدیریت موجود به سمت مثبت شدن شاخص های شهری داشته باشم.

شهین باهر ادامه داد: بهتر است در مراحل بعدی مشکلات و مسائل شهر تبریز در این جلسات طرح و بررسی شود چراکه اگر این روند با اعضای حاضر تداوم یابد، می توان در خصوص پروژه‌های شهری در هر دوره زمانی تبادل نظر کرد.

شهردار اسبق تبریز یادآور شد: هر یک از شهرداران و اعضای ادوار شورای اسلامی شهر بدون شک اهداف و آرزوهایی داشتند که برخی از آنها را انجام داده اند و برخی به سرانجام نرسیده و موانعی در مسیر بوده که شناسایی کرده اند و گاهی فرصت نبوده این آرزوها و اهداف برآورده شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: