https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4828
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایحان‌شرقی گفت: ازدواج مثبت‌ترین مسئله اجتماعی است و کمک‌های مالی و معنوی برای زوج‌های در آستانه ازدواج انجام شود. به گزارش افق آذربایجان، تراب محمدی روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در حاشیه مراسم دومین جشن سراسری وصال اظهار کرد: ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در کمال سادگی و […]

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایحان‌شرقی گفت: ازدواج مثبت‌ترین مسئله اجتماعی است و کمک‌های مالی و معنوی برای زوج‌های در آستانه ازدواج انجام شود.

به گزارش افق آذربایجان، تراب محمدی روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در حاشیه مراسم دومین جشن سراسری وصال اظهار کرد: ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در کمال سادگی و در کمترین زمان صورت گرفت و این اتفاق باید مورد توجه جوانان کشورمان قرار بگیرد.

وی افزود: وجود ترس در جوانان برای تشکیل زندگی نشان از کاهش ایمان به خدا در جامعه می‌شود.

تراب محمدی عنوان کرد: تشویق به جلوگیری از ازدواج و کاهش فرزندآوری نیز جز توطئه‌های دشمن است و جوانان کشورمان جهت ازدواج با ایمان راسخ و توکل به خداوند متعال باید این امر را عملی کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: