https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2980
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

شهردار تبریز از بررسی طراحی دوباره ورودی و نمای میدان آذربایجان خبر داد و گفت: مباحث ترافیکی این میدان مورد مطالعه قرار می‌گیرد. به گزارش افق اذربایجان، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به وضعیت میدان آذربایجان به عنوان یکی از مبادی ورودی شهر تبریز، شهرداری نسبت به بررسی و […]

شهردار تبریز از بررسی طراحی دوباره ورودی و نمای میدان آذربایجان خبر داد و گفت: مباحث ترافیکی این میدان مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

به گزارش افق اذربایجان، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به وضعیت میدان آذربایجان به عنوان یکی از مبادی ورودی شهر تبریز، شهرداری نسبت به بررسی و طراحی مجدد نمای این میدان اقدام می‌کند.
وی ادامه داد: در این راستا ۵۰۰ متر مربع نماکاری میدان انجام شده و مقدار باقی‌مانده از نمای میدان نیز طی روزهای آتی انجام خواهد شد.
شهردار تبریز با تاکید بر لزوم توجه به مباحث ترافیکی میدان آذربایجان، عنوان کرد: به دنبال مطالعه موضوع اصلی ترافیک میدان آذربایجان هستیم و امکان اجرای مباحث ترافیکی نیز بررسی خواهد شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: