https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5235
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از استقرار ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در مبادی انتقال به ورزشگاه یادگار امام (ره) خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، پرویز عباس نژاد گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه آماده سرویس دهی برای انتقال هواداران دیدار تیم های تراکتور […]

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از استقرار ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در مبادی انتقال به ورزشگاه یادگار امام (ره) خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، پرویز عباس نژاد گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه آماده سرویس دهی برای انتقال هواداران دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس به ورزشگاه یادگار امام (ره) است.

وی افزود: بر اساس برنامه اعلامی سازمان لیگ، ارائه خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در تمامی مسابقات تیم تراکتور سازی در دستور کار قرار گرفته است.

عباس نژاد اظهار کرد: بر همین اساس ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ساعت ۱۵.۳۰ در مبادی میدان ستارخان(یکه دکان) ،میدان جهاد(نصف راه) و چهارراه عباسی با هدف انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) مستقر شده اند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: