https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4617
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افزایش ۲۰ درصدی صدور پروانه کسب در استان خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: سال گذشته تعداد ۱۲ هزار و ۸۰۰ فقره پروانه کسب صنفی در استان […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افزایش ۲۰ درصدی صدور پروانه کسب در استان خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: سال گذشته تعداد ۱۲ هزار و ۸۰۰ فقره پروانه کسب صنفی در استان صادر شده است.

وی افزود: سال گذشته از مجموع ۱۲ هزار و ۸۰۰ فقره پروانه کسب صنفی صادر شده در استان ۳۲۵۰ فقره مربوط به پروانه کسب تولیدی، ۵۰۰۰ پروانه کسب توزیعی، ۲۳۵۰ پروانه کسب خدماتی و ۲۲۰۰ فقره پروانه کسب خدمات فنی بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: انتخابات اتاق‌های اصناف تبریز و شهرستان‌ها به صورت همزمان با سراسر کشور با مشارکت ۹۷ درصدی روسای اتحادیه‌ها در سال گذشته برگزار شد.
پرنیان با اشاره به صدور و تمدید ۱۸ شرکت توزیع پخش در راستای ارتقای شبکه توزیع، افزود: سال گذشته تعداد ۳۵ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ به منظور ارتقای شبکه توزیع در استان راه اندازی شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: