https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4104
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

استقبال و حضور شهروندان متدین و انقلابی در جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی، مایه برکت و رونق آن است. به گزارش افق آذربایجان، در نشست کمیته فضاسازی و مدیریت شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، بر جنبه‌های مردمی این جشن شکوهمند تاکید شد. رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز […]

استقبال و حضور شهروندان متدین و انقلابی در جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی، مایه برکت و رونق آن است.

به گزارش افق آذربایجان، در نشست کمیته فضاسازی و مدیریت شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، بر جنبه‌های مردمی این جشن شکوهمند تاکید شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این نشست که با حضور اعضای کمیته فضاسازی و مدیریت شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: مردمی بودن بخشی مهم از جنبه‌های ملموس انقلاب اسلامی است و توانسته در کنار همه انقلاب‌های دنیا به عنوان یک خصیصه شاخص شناخته شود.
امیر نصیربیگی افزود: حرکت جهادی مردم نیز در این انقلاب به تبعیت از رهبری امام خمینی (ره)، اثری سترگ بر همه اقشار اجتماعی نهاد و آن‌ها را در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم ساخت.
وی خاطرنشان کرد: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با شعار “ایران استوار، ۴۴ سال افتخار” نامگذاری شده است، شهرداری تبریز نیز در تلاش خواهد بود که با توجه به رویکرد مردمی این جشن ها، به حرکت‌های مردمی بهای بیشتری بدهد و از آنها حمایت کند.
نصیربیگی افزود: توجه به حرکت‌ها در مساجد و فعالیت‌هایی که در این بستر انجام می‌شود برای ما ارزشمند است و تلاش برای تمرکز به این حوزه فزونی خواهد یافت.

در این نشست نمایندگانی از مجموعه سازمان‌ها و مناطق شهرداری تبریز، استانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه عاشورا، حوزه هنری، شورای اسلامی شهر، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای مرتبط با برگزاری برنامه‌های چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی حضور داشتند و به هماهنگی اقدامات پرداختند.
این نشست با مرور مصوبات و پیشنهادات در حوزه برنامه‌های شهرداری تبریز در راستای حمایت و همپوشانی حرکت‌های مردمی همراه بود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: