https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4106
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت بهینه و شایسته منابع آبی در حوزه فضای سبز خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، سیامک آسیایی با اشاره به محدودیت منابع آبی حوزه فضای سبز تبریز و برنامه‌های توسعه‌ای این سازمان برای سال آتی، مدیریت […]

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت بهینه و شایسته منابع آبی در حوزه فضای سبز خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، سیامک آسیایی با اشاره به محدودیت منابع آبی حوزه فضای سبز تبریز و برنامه‌های توسعه‌ای این سازمان برای سال آتی، مدیریت بهینه این منایع و اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

وی، تکمیل شبکه جامع آب خام تبریز و انتقال آب از غرب به شرق تبریز، کاهش و استفاده حداقلی و مدیریت شده از روش آبیاری با تانکر، استفاده از روش‌های نوین آبیاری، تغییر الگوی کشت و استفاده از گونه‌های مقاوم و کم‌نیاز آبی، نصب سامانه مکان‌یاب GPS در تانکرهای آبیاری و نیز در محل استحصال آب حوزه فضای سبز، تغییر زمان‌های آبیاری و پیگیری طرح استفاده از پساب شهری برای تامین آب مورد نیاز حوزه فضای سبز را از جمله برنامه‌های اجرائی مورد نظر برای مدیریت منابع آبی این حوزه برشمرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: