https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2611
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، المپیاد فرهنگی هنری ورزشی پرچم را محملی برای همبستگی ملی معرفی کرد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، امیر نصیربیگی در نشست هماهنگی برگزاری دومین المپیاد پرچم، خاطرنشان کرد: مجموعه پیشنهادات و طرح هایی که در این خصوص در حال تبادل است، افقی مطلوب برای برگزاری […]

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، المپیاد فرهنگی هنری ورزشی پرچم را محملی برای همبستگی ملی معرفی کرد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، امیر نصیربیگی در نشست هماهنگی برگزاری دومین المپیاد پرچم، خاطرنشان کرد: مجموعه پیشنهادات و طرح هایی که در این خصوص در حال تبادل است، افقی مطلوب برای برگزاری هرچه بهتر دومین دوره این المپیاد ملی را فراهم خواهد آورد.
وی افزود: المپیاد پرچم، زمینه ساز حرکت در راستای احترام به پرچم مقدس کشور، که نماد و هویت ملی است خواهد بود و این برای آینده‌سازان سرزمین بسیار ارزشمند است.
نصیربیگی اظهار کرد: این رویداد با همراهی سازمان‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی محقق خواهد شد و امیدواریم که در سپهر همکاری های میان بخشی، این موضوع به رویدادی ماندگار در زمینه های مختلف ورزشی و فرهنگی و هنری تبدیل شود.
وی با دعوت از عموم علاقه‌مندان برای حضور در رویدادهای این المپیاد، ابراز امیدواری کرد با همراهی جامعه هدف و عموم برنامه‌ریزان، شاهد بالندگی و غنای هرچه بهتر دومین المپیاد فرهنگی هنری ورزشی پرچم باشیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: