https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3295
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌ غرب کشور مستقر در تبریز گفت: امنیت کشور در تمام حوزه ها اعم از زمین، دریا و هوا خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است. به گزارش افق آذربایجان، امیر سرتیپ‌دوم ستاد عباس عظیمی روز دوشنبه در نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی […]

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌ غرب کشور مستقر در تبریز گفت: امنیت کشور در تمام حوزه ها اعم از زمین، دریا و هوا خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

به گزارش افق آذربایجان، امیر سرتیپ‌دوم ستاد عباس عظیمی روز دوشنبه در نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در پیشرفت و توسعه کشور امری بسیار مهم و ضروری است، افزود: ایران اسلامی با وجود تکثر اقوام، ادیان و مذاهب همچون ۴۳ سال گذشته با انسجام ملی در برابر همه توطئه‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و بار دیگر نقشه‌های آنان را خنثی می کند.

وی اظهار داشت: هم اکنون نظام اسلامی به حدی از اقتدار و بازدارندگی در منطقه و جهان رسیده است که حوادث اخیر و اغتشاشات ذره‌ای خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران وارد نخواهد کرد.

امیر عظیمی با اشاره به اینکه آمریکا و ایادی استکباری آن به خاطر استیصال و ناتوانی در مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده‌اند، یادآور شد: رسانه‌های معاند با صرف هزینه‌های گزاف، شدیدترین حملات رسانه‌ای را علیه ملت ایران آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: لازم است در این راستا مسئولان امر با اقدام جهادی و انقلابی نسبت به آگاه‌سازی و ارتقای سواد رسانه‌ای آحاد جامعه به‌ خصوص جوانان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

عظیمی گفت: توجه به جوانان برای شکوفایی استعدادهای آنها در عرصه های مختلف باید سرلوحه فعالیت مدیران و مسئولان کشوری قرار بگیرد.

وی با اعلام آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حریم مملکت، اظهار داشت: پدافند هوایی شمال غرب کشور با تیزبینی و دقت کافی و لازم عرصه آسمان را رصد می کند و امنیت در این حوزه را به مردم کشور اطمینان خاطر می دهیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: