https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2892
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا گفت: اولویت بسیج و سپاه تحقق ارتش ۲۰ میلیونی و تربیت نیروهای جوان و پای کار است تا دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام بمانند. به گزارش افق آذربایجان، سرهنگ الیاس گلمحمدزاده روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هشترود، سپاه و بسیج را تکیه‌گاه نظام عنوان کرد […]

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا گفت: اولویت بسیج و سپاه تحقق ارتش ۲۰ میلیونی و تربیت نیروهای جوان و پای کار است تا دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام بمانند.

به گزارش افق آذربایجان، سرهنگ الیاس گلمحمدزاده روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هشترود، سپاه و بسیج را تکیه‌گاه نظام عنوان کرد و افزود: بسیج و سپاه در تمامی مراحل سخت و دشوار در کنار مردم بوده و همواره با مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: دشمن اگر امروز بسیج و سپاه و ولایت فقیه را هدف قرار داده، دلیل آن تاثیرگذاری این نهاد و رهبری است و همین تاثیر، آنان را به خشم وادار کرده است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: مردمی که به صورت خودجوش فتنه‌های گذشته را سرکوب و خاموش کرده‌اند، امروز هم فتنه غرب را خاموش خواهند کرد.

سرهنگ گلمحمدزاده با بیان اینکه استکبار و ایادی آنها پیشرفت‌های ایران اسلامی را بر نمی‌تابند، اضافه کرد: دشمنان رفراندوم بزرگ ایران را در ۱۳ آبان امسال دیدند ولی باز هم حقایق را قبول نمی‌کنند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمنان را مایوس‌تر کرد

امام جمعه هشترود هم به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: این حضور گسترده دشمنان را مایوس‌تر کرد.

حجت‌الاسلام حسن جعفریان بیان کرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفته و از آنجایی که نمی‌خواهند بپذیرند که ایران به ابر قدرت جهانی تبدیل شده است، به دنبال فتنه افکنی و ایجاد اغتشاش هستند.

به گزارش افق در این آئین از زحمت‌های سرهنگ «مالک ناجی» تکریم و سرهنگ «حسین محمدی» به عنوان فرمانده سپاه ناحیه هشترود معرفی شد.

سرهنگ حسین محمدی پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه میانه را بر عهده داشت و سرهنگ ناجی هم به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بستان‌آباد معرفی می‌شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: