https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5833
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه منتظر حضور حداکثری رای اولی ها در انتخابات اسفند هستیم از آنها خواست تا با آراء تعیین کننده خود، بهترین سرنوشت برای کشور و استان رقم بزنند. به گزارش افق آذربایجان، مالک رحمتی روز چهارشنبه در جمع دانش آموزان رای اولی تبریز در سالن ورزشی ژیمنازیوم دانشگاه این شهر […]

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه منتظر حضور حداکثری رای اولی ها در انتخابات اسفند هستیم از آنها خواست تا با آراء تعیین کننده خود، بهترین سرنوشت برای کشور و استان رقم بزنند.

به گزارش افق آذربایجان، مالک رحمتی روز چهارشنبه در جمع دانش آموزان رای اولی تبریز در سالن ورزشی ژیمنازیوم دانشگاه این شهر افزود: جوانان همیشه در صحنه بوده اند و در انتخابات پیش رو بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس، جمع کثیری از دانش‌آموزان، فهمیده‌ها و جنگجوها در میدان‌های نبرد حضور یافتند، در انتخابات یازده اسفند نیز منتظر مشارکت حداکثری رای اولی‌ها هستیم.

حضور حداکثری در انتخابات، عزت و استقلال کشور را بیمه می کند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند، عزت و استقلال کشور را بیمه می کند گفت: حضور دانش‌آموزان رای اولی در این انتخابات، به معنی دفاع از عزت و استقلال کشور است و از خلق حماسه ای دیگر از سوی دانش آموزان اطمینان داریم.

مسعود سعادتی حضور تعداد کثیری از دانش آموزان رای اولی در این همایش مهمی را مایه مباهات دستگاه تعلیم و تربیت، عنوان کرد و گفت: امنیت و شکوه کنونی ایران سربلند را مدیون شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و مدافع سلامت، شهدای دانش‌آموز و فرهنگی هستیم‌ و به پاس خون این عزیزان؛ باید در پای صندوق های رای حاضر شویم.

وی تاکید کرد: امروز دانش‌آموزان وظیفه دارند برای استقلال ایران عزیز که با خون هزاران شهید و نثار خون عزیزترین و پاک‌ترین جوانان بدست آمده است با پیشرفت علمی، کشورمان را به قدرت برتر منطقه تبدیل کنند.

سعادتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی حادثه تروریستی کرمان، ادامه داد: حضور آن شهدای بزرگوار در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی نشان از حس مسئولیت آنان بود و حضور شما در همایش رای اولی‌ها نیز نشانگر مسئولیت‌پذیری و علاقه‌مندی به سرنوشت کشور بوده و است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان با هدف قرار دادن دانش‌آموزان، عزت و استقلال مملکت را نشانه گرفته‌اند، گفت: امروز دشمن در لباس دوست، ادعای دلسوزی دارد اما این‌ها همان هایی هستند که به صراحت اعلام می‌کنند که نباید اجازه داد ایران به قدرت برتر سیاسی و اقتصادی منطقه تبدیل شود.

سعادتی گفت: غربی‌ها در اوج وقاحت، شعار ایران دوستی و بشردوستی سر می‌دهند درحالی که از کشته شدن بیش از ۱۰ هزار کودک در غزه از سوی رژیم اشغالگر حمایت و دفاع می‌کنند و در طول ۴۵ سال گذشته در نقطه مقابل استقلال ایران ایستاده‌اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه سالجاری برگزار می شود.

آذربایجان شرقی ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

از جمعیت چهار میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۵ نفری استان سه میلیون و سه هزار و ۲ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات امسال هستند که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۴۹۹ نفر رای اولی هستند و برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: