https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :1292
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۲۸

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تغییر ساعات کار ادارات استان که در راستای صرفه جویی در مصرف برق اعمال شده بود، از فردا به حالت قبل برگشته و از ۳۱ مرداد ماه ساعت کاری ادارات دولتی از ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ خواهد بود.

به گزارش افق آذربایجان ، محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: تعطیلی ادارات دولتی در روزهای پنجشنبه نیز لغو و به حالت اولیه باز می گردد، بنابراین از اول شهریور ماه روزهای پنجشنبه ادارات تعطیل نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: در این شهرها فعالیت گروه‌های شغلی یک مجاز بوده و سایر گروه های شغلی تعطیل خواهند بود و بازارها و پاساژهای سرپوشیده با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های شغلی مختلف در شهر های آبی زرد و نارنجی مانند سابق خواهد بود، افزود: با توجه به شرایط کرونایی استان تمامی محدودیت ها از جمله دورکاری کارمندان در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه خواهد داشت.

 استاندار آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست کرد با توجه به شرایط کرونایی و قرمز شدن بیشتر مناطق کشور و قرار گرفتن در پیک پنجم کرونا برای پیشگیری از انتشار ویروس از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: