https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5038
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از برپایی موکب این سازمان در مسیر پیاده‌روی بزرگ خانوادگی غدیر خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، فرخ جلالی ضمن تبریک به مناسبت عید بزرگ غدیرخم گفت: عید بزرگ غدیر، فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم و یک […]

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از برپایی موکب این سازمان در مسیر پیاده‌روی بزرگ خانوادگی غدیر خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، فرخ جلالی ضمن تبریک به مناسبت عید بزرگ غدیرخم گفت: عید بزرگ غدیر، فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم و یک تفکر اصیل در سطح جامعه و عموم مردم است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: با توجه به دستور شهردار تبریز در خصوص برگزاری رویداد پیاده‌روی خانوادگی همزمان با عید بزرگ غدیر خم، سازمان آرامستان ها نیز با برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع بسته های فرهنگی، نورافشانی و ماشین نویسی میزبان شهروندان خواهد بود.

وی افزود: موکب سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز روز پنچ شنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۸ واقع در خیابان امام خمینی(ره)، ورودی کوچه شهیدان دل حامد برپا می‌شود.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: موکب سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با مشارکت گروه‌های جهادی روز جمعه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۷ تا نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز نیز برپا خواهد شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: